Polecane produkty
- Grzyby
- Kwiaty
- Cięte
- Mikroliście
Siejemy nowocześnie, zbieramy jakościowo
Nasze laboratorium hydroponiczne w Bielsku-Białej zapewnia najlepsze możliwe warunki do uprawy roślin.
Wysoka technologia i wieloletnie doświadczenie sprawiają, że mikroliście, kwiaty jadalne i grzyby marki Siejemy charakteryzuje wyjątkowa jakość. Codziennie dbamy o to, by z naszej bazy trafiały na rynek produkty mogące zachwycić najlepszych restauratorów w Polsce i Europie.
Przeczytaj więcej o nasEkspresowa wysyłka
Kup do 12:00 wysyłka tego samego dnia.
Specjalna dostawa
Maksymalna świeżość dostarczanych produktów.
Bezpieczne zakupy
Cała transakcja jest całkowicie bezpieczna.
Kontrola jakości
Kontrola jakości przed dostawą do Ciebie.
Sprawdź naszego bloga
Świeże kwiaty jadalne – 5 najciekawszych wyborów
W poszukiwaniu kulinarnych dodatków wiele osób udaje się nierzadko w dalekie podróże.
Szczawik – odmiany, których potrzebujecie w swojej kuchni
edną z wielu rewolucji, jakie przechodzi w ostatnich latach polska kuchnia, jest zmiana podejścia do różnych gatunków szczawików.
Pieczarki portobello. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć
Gdyby ogłosić ogólnoświatowy konkurs na nazwę tych grzybów, najprawdopodobniej nikt nie wymyśliłby piękniejszej. Nawet przy założeniu, że trwałby sto lat.
Najczęściej zadawane pytania
Wszystko, co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniach.
-
Co to Hydroponiczne laboratorium?Hydroponika to bezglebowa uprawa roślin na pożywkach wodnych.
W naszej stacji hydroponicznej można oglądać rozwój roślin w wodzie z każdej strony, zachowując przy tym czystość w sali. -
Jak przechowywać nasze produkty?Temperatura przechowywania 4-8°C, unikać bezpośredniego kontaktu ze światłem słonecznym, podlewać od dołu.
-
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?Tak, ceny zawierają podatek VAT.
-
Jaki dokument otrzymam przy zakupie?Fakture VAT.
-
Czy istnieje opcja odbioru osobistego?Tak, wszystkie informacje na ten temat są dostępne po wybraniu tej opcji przy składaniu zamówienia.
-
Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?Niestety, nie. Jest to produkt żywy.
-
Co w przypadku reklamacji?W przypadku towaru uszkodzonego, słabej jakości lub różniącego się od zamawianego prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
-
Czy mogę Was oznaczać Instagramie?Oczywiście! Jest to bardzo mile widziane.
Nadal masz pytania?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Porozmawiaj z naszym zespołem.
Skontaktuj się z nami