Regulamin
Regulamin
REGULAMIN SERWISU
www.siejemy.com
Właściciel Serwisu (Sprzedawca): Plan-T sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bocheńskiego 109, 40-816 Katowice, NIP 6342983049
Adres e-mail: bok@siejemy.com
Numer telefonu: +48 534 838 408
CO OZNACZAJĄ POSZCZEGÓLNE POJĘCIA W REGULAMINIE?
1. Regulamin – określa zasady sprzedaży Towarów w Sklepie internetowym przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego www.siejemy.usrtv.pl. Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344);
2. Serwis – oznacza stronę www, wraz z wszystkimi jej funkcjonalnościami, znajdującą się pod adresem www.siejemy.com
3. Sprzedawca – Podmiot, właściciel serwisu, oferujący usługi i sprzedający produkty w ramach Serwisu, Plan-T sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bocheńskiego 109, 40-816 Katowice
4. Użytkownik – każda osoba odwiedzająca lub korzystająca z Serwisu celem zapoznania się z jego treścią lub zakupu produktów.
5. Klient – każda osoba dokonująca transakcji zakupu w Serwisie. Klientem może zostać osoba, która ukończyła 18 lat lub osoby małoletnie, za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
6. Konto Użytkownika – Panel widoczny po zalogowaniu, na którym Klient, po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, może: składać zamówienia, przeglądać historię zamówień, przeglądać listę ulubionych produktów, mieć dostęp do swoich danych osobowych oraz dokonywać ich zmiany.
7. Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod adresem www.siejemy.com, w którym Klient może w szczególności składać zamówienia i który świadczy inne usługi oferowane przez Sprzedającego;
8. Konsument – osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
10. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
11. Produkt– produkt fizyczny (przedmiot), który Klient otrzymuje w wersji fizycznej na podany przez siebie adres dostawy.
12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towarów;
13. Newsletter – usługi nieodpłatnie świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości email, dzięki którym Klient może otrzymywać od Sklepu uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
I. ZASADY OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, w szczególności: zasady składania Zamówień w Sklepie internetowym drogą elektroniczną, zasady zawierania umów sprzedaży w ramach Sklepu internetowego, zasady działania Newslettera oraz Konta.
2. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma możliwość:
- zapoznania się z ofertą Serwisu oraz publikowanymi artykułami,
- rejestracji w Serwisie, czyli założenia i prowadzenia Konta Użytkownika,
- dokonania zakupów Produktów zgodnie z aktualną ofertą,
- zapisu do Newslettera
3. Zapoznawanie się z ofertą Serwisu oraz publikowanymi artykułami, założenie i prowadzenie Konta Użytkownika, oraz Newsletter są bezpłatne.
4. Każdy Użytkownik, który chce skorzystać z Serwisu, powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia.
5. Sprzedawca zastrzega możliwość czasowego wyłączenia części lub całości funkcjonalności Serwisu ze względu na prace techniczne, lub konieczność usunięcia awarii. Użytkownicy zostaną w miarę możliwości poinformowani z wyprzedzeniem o pracach konserwacyjnych.
6. Sprzedawca w przypadku wykrycia działania na szkodę Serwisu i jego Użytkowników, łamania przepisów prawa, łamania postanowień Regulaminu, może w każdej chwili ograniczyć, zablokować Użytkownikowi dostęp do usług, usunąć przesłane przez Użytkownika treści z widoku publicznego, lub usunąć Konto Użytkownika. Sprzedawca może zablokować Konto Użytkownika czasowo, na okres do 30 dni, lub trwale, w zależności od wagi naruszenia. Jeśli Użytkownik narusza przepisy prawa lub narusza Regulamin po raz kolejny, Konto zostanie usunięte.
7. Za niedozwolone działania uznaje się w szczególności:
a) destabilizowanie działań Serwisu, w jakikolwiek sposób, w tym poprzez używanie oprogramowania np. botów.
b) naruszanie własności intelektualnej,
c) kradzież danych osobowych, fałszerstwo tożsamości,
d) przesyłanie treści wulgarnych, obraźliwych, noszących znamiona nękania, zarówno wobec jednej osoby, jak i grupy osób,
e) przesyłanie treści niezwiązanych bezpośrednio z tematyką Serwisu oraz niewymaganych dla prawidłowego świadczenia usług przez Serwis
5. Wszystkie Treści podlegają moderacji. Materiały niezgodne z niniejszym Regulaminem będą usuwane.
8. Sprzedawca informuje Klienta o treści decyzji za pośrednictwem wiadomości e-mail. Użytkownik ma możliwość złożenia odwołania od decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości e-mail, wysyłając wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy , podany w początkowej części Regulaminu. Sprzedawca może uwzględnić odwołanie lub podtrzymać decyzję. Odpowiedź na odwołanie Użytkownik otrzyma w ciągu 14 dni od dnia przesłania odwołania. Istnieje domniemanie, że wiadomość została otrzymana przez odbiorcę w tym samym dniu, w którym nadawca wysłał wiadomość e-mail, chyba że odbiorca udowodni inny przebieg zdarzeń. Decyzje dotyczące moderacji treści i naruszeń Regulaminu są podejmowane przez Sprzedawcę na podstawie ocen dokonywanych osobiście przez osoby upoważnione – bez używania procesów automatycznych.
9. Ceny w Sklepie są cenami brutto. Płatność jest możliwa w polskich złotych, lub w innej walucie, jeśli taką możliwość wprowadzi zewnętrzny operator płatności.
10. Wszelkie informacje dot. danych osobowych zawarte zostały w Polityce prywatności.
11. Użytkownik ma możliwość pobrania Regulaminu w formie PDF, poprzez kliknięcie w link na stronie www.
12. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem:
13. Treści umieszczone w Serwisie są objęte prawami własności intelektualnej. Korzystanie z tych treści w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującym prawem jest zabronione. W szczególności Sprzedawca nie wyraża zgody na kopiowanie tych treści i wykorzystywanie ich we własnej działalności gospodarczej.
14. Sprzedawca świadczy usługi na terytorium Polski.
15. Klient, chcąc skorzystać z pomocy technicznej powinien skontaktować się poprzez e-mail lub telefonicznie z Sprzedawcą. Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie, w dniach roboczych, w godzinach pracy Sprzedawcy, udostępnionych na stronie www Sklepu.
II. WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Korzystanie z Serwisu oraz ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem, że Klient i wykorzystywany przez niego system informatyczny spełniają poniższe minimalne wymagania techniczne:
- połączenie z siecią Internet;
- aktualna przeglądarka internetowa
- włączona obsługa technologii Java Script oraz obsługa wymaganych plików cookies,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
- system operacyjny: Windows: 7 lub nowszy , Mac OS X, Vista albo Linux;
2. Zamówienia w Sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu, przez 24-godziny.
III. REJESTRACJA I PROWADZENIE KONTA W SERWISIE
1. Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne, ale może być niezbędne, gdy Klient chce uzyskać dostęp do niektórych funkcjonalności Serwisu, takich jak historia zamówień lub lista ulubionych Produktów.
2. W celu założenia Konta Klient wypełnia formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://siejemy.usrtv.pl/moje-konto/ i przesyła wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy, klikając na przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło. Przed założeniem Konta należy się zapoznać i zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności.
3. Po wysłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego do Sprzedającego, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, który zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące Konta. Po kliknięciu w link do aktywacji Konta, Konto zostaje uruchomione i Użytkownik może korzystać z funkcji logowania. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Zarejestrowany Użytkownik ma możliwość usunięcia Konta w każdym momencie przesyłając prośbę o usunięcie konta na adres sklep@siejemy.com.
IV. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA.
1. Tylko osoba która posiada zdolność do zawarcia wiążącej umowy może korzystać ze Sklepu internetowego i nabywać Produkty.
2. Informacje handlowe (cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o Produktach znajdujące się na Stronie Sklepu Sprzedawcy) stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. W celu zakupu w Serwisie Użytkownik jest zobowiązany:
- złożyć zamówienie, przez wybór Produktu
- wypełnić w formularzu dane kontaktowe niezbędne do wysyłki produktu. Użytkownik zobowiązuje się do podania w formularzu rejestracyjnym Prawdziwych danych.
- wybrać sposób dostawy oraz metodę płatności (jeśli Klient posiada kod rabatowy, możliwość jego użycia istnieje do czasu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”)
- potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz zaakceptować te dokumenty
- kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”
- uiścić cenę za produkt (w przypadku wybrania płatności online PayU lub Blik). Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
4. Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości e-mail, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wysłane nie później, niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia przez Sprzedawcy.
5. Szczegółowy opis Produktu znajduje się na podstronie z ofertą Sklepu, w poszczególnych kategoriach produktów.
6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia złożenia zamówienia od Sprzedawcy.
7. Jeżeli w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone, Sprzedawca anuluje zamówienie (w przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty online).
8. Płatności dokonuje się przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy lub w przypadku płatności elektronicznej – za pośrednictwem następującego operatora płatności:
- BLIK sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000493783, numer NIP 5213664494
oraz
- PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495
9. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulaminami operatora płatności, wybranego banku, oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Użytkownika, w szczególności w przypadku powzięcia wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności. Z powyższych względów realizacji płatności może odmówić operator płatności, jak również jego partnerzy, którzy prowadzą kwalifikację wiarygodności finansowej osób zamierzających dokonać płatności przy użyciu karty płatniczej i mogą w związku z tym zróżnicować zasady obsługi płatności lub uzależniać niektóre warunki świadczenia usług w zależności od zakwalifikowania Użytkownika do danej grupy ryzyka.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Użytkownika dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy, banku lub operatora płatności.
12. Produkty zamówione w opcji przedpłaty, wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, nie później niż 3 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. Czas dostawy, w zależności od wybranej metody wysyłki, wynosi 1-2 dni robocze od momentu wysyłki produktu. W dniu wysłania zamówienia, Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail.
13. Dostawa kurierska jest realizowana przez firmę, którą wybierze Klient z dostępnych do wyboru opcji przy składaniu zamówienia.
14. W przypadku chęci długotrwałej współpracy w postaci regularnych dostaw, zainteresowany Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą bezpośrednio (mailowo, telefonicznie bądź przez social media). Współpraca może polegać na cotygodniowym zebraniu zamówienia na potrzebne produkty telefonicznie przez naszego pracownika. Dostawy odbywają się za sprawą pośredników (hurtownie) lub bezpośrednio transportem Sprzedawcy.
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
1. Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia odebrania Produktu.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
– dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje towar (dostarcza produkt fizyczny), – od objęcia towaru (Produktu) w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
– w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów (Produktów), które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru (Produktu), jego partii lub części, a dla umowy, która polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
– dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
6. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, jeśli takie uprawnienie przysługuje Klientowi, powinien on wysłać oświadczenie o odstąpieniu określające umowę, od której chce odstąpić (data, numer zamówienia) przed upływem terminu do odstąpienia na adres e- mail Sprzedawcy.
7. Klient zwraca Produkt Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
8. Sprzedawca zwraca środki Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Sprzedawca zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
10. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę sposób dostawy, Sprzedawca nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, zwróci jedynie koszt najtańszej możliwej dostawy danego produktu w momencie składania zamówienia.
11. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Oznacza to, że w przypadku realizacji prawa do odstąpienia Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i koszty te nie są zwracane.
12. Sprzedawca zastrzega, iż zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 2759) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
VI. REKLAMACJA.
1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu i jakości Produktów należy przesyłać na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
2. Prawo do składania reklamacji co do zakupionych Produktów przysługuje wyłącznie Klientom będącym Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
3. Klient będący Konsumentem, lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, może składać reklamację z tytułu niezgodności Produktu lub usługi z umową. W takim przypadku Klient, o którym mowa w poprzednim zdaniu może żądać: doprowadzenia do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę Produktu. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Użytkownik żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Użytkownik żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
4. Jeśli Sprzedawca:
- odmówił naprawy lub wymiany Produktu,
- nie naprawił lub nie wymienił Produktu
- próbował naprawić lub wymienić, ale Produkt nadal jest niezgodny z umową,
- oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni Produktu w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta (Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta),
to Klient, o którym mowa powyżej, ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z umową – odstąpienia od umowy. Jeśli brak zgodności z umową jest istotny, Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany.
5. Reklamacja złożona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta, zostanie rozpoznana w terminie 14 dni od jej otrzymania.
6. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail Klienta, nr zamówienia oraz datę zamówienia, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
7. Klient o decyzji Sprzedawca zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną z zachowaniem 14 dniowego terminu do rozpatrzenia reklamacji.
8. Uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone wobec Przedsiębiorców.
9. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i propozycje pod jego adresem, skargi i reklamacje prosimy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego czasu. O rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji Sprzedawca poinformuje Użytkownika za pomocą wiadomości e-mail przesłanego na adres wskazany przez Użytkownika.
VII. NEWSLETTER
1. Zapisanie się na Newsletter jest możliwe po podaniu adresu e-mail, zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności oraz kliknięciu w link przesłany w e-mailu potwierdzającym zapis na newsletter.
2. Użytkownik może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link lub przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
3. Potwierdzając zapis na Newsletter Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych zawartych w newsletterze na podany adres e-mail.
4. Sprzedawca możliwość wprowadzenia okresowych rabatów na niektóre produkty i usługi dla osób zapisanych na Newsletter.
5. Wiadomości będą przesyłane poprzez Newsletter nieregularnie. Newsletter zawiera treści informacyjne, promocyjne, reklamowe, związane z tematyką Serwisu.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca ma prawo zmienić treść Regulaminu. Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Osoby odwiedzające Serwis zostaną poinformowane o zmianach regulaminu przez informację umieszczoną na stronie www.
2. Zmiana Regulaminu będzie skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego, w szczególności zapisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
……………………………………………
(miejscowość, data)
………………………………………………
………………………………………………
………………………………………………
(imię i nazwisko oraz adres/adres e-mail)
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostarczenia produktu: ………………………………………………………………………………………….
Numer zamówienia …………………………………………………………………..
Data odbioru/otrzymania produktu: ………………………………………..………………………………..
Adres e-mail podany przy zamówieniu produktu:………………………………………………..……………………….
……………………………………………
(podpis)